Πολλοί δρόμοι σε όλη την έκταση του δήμου Θερμαϊκού βρίσκονται σε άθλια κατάσταση

Τη μορφή… τσουνάμι, έλαβε η υποβολή αιτήσεων στο δήμο Θερμαϊκού από δημότες που ζητούν αποζημίωση για τις ζημιές που υπέστησαν τα αυτοκίνητά τους από τις λακκούβες και άλλες κακοτεχνίες που υπάρχουν στους δρόμους της περιοχής.
Οι ζημιές αυτές, εντοπίζονται κυρίως στο μπροστινό σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, τα λάστιχα, τις ζάντες και τα αμορτισέρ.  Πολλοί δρόμοι σε όλη την έκταση του δήμου Θερμαϊκού βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, ενώ την πρωτιά, θυμίζοντας στην κυριολεξία βομβαρδισμένο τοπίο, κατέχουν ο παραλιακός δρόμος Νέας Μηχανιώνας-Επανομής, κυρίως στην περιοχή Πάλιουρα και η κοινοτική οδός «Γεροβασιλείου» που συνδέει την οδό Πλαγιαρίου – Ν. Μηχανιώνας (ύψος στροφή Ν. Επιβατών) με τον οικισμό της Επανομής.

Σε αρκετές μέχρι τώρα συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, οι δημοτικοί σύμβουλοι της «Συμπολιτείας Θερμαϊκού» επισήμαναν την έκταση, λόγω κακοτεχνιών, του προβλήματος με τις λακκούβες, που καθιστούν το δήμο Θερμαϊκού ως την … «Πρωτεύουσα της λακκούβας».
Η δημοτική αρχή πιστεύει ότι θα πετύχει τη βελτίωση του οδοστρώματος στις  κατεστραμμένες οδούς, με την έκδοση αποφάσεων με τις οποίες θα απαγορεύεται η διέλευση βαρέων οχημάτων από τους δρόμους αυτούς. Μία τέτοια εισήγηση, έφερε στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, για τη λήψη απόφασης με βάση την οποία δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία οχημάτων βάρους άνω των 20 τόνων στην κοινοτική οδό Γεροβασιλείου. Σύμφωνα με το σκεπτικό της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, «Λόγω της καταπόνησης του ασφαλτικού καταστρώματος από βαρέα οχήματα, σε συνδυασμό με την ποιότητα του οδοστρώματος, έχει παρατηρηθεί ότι παρά τις επισκευές στον ασφαλτικό τάπητα της συγκεκριμένης οδού επανεμφανίζονται προβλήματα οπών και ρηγματώσεων, με αποτέλεσμα να ελλοχεύουν κίνδυνοι ατυχήματος για τα πάσης φύσης οχήματα που χρησιμοποιούν την οδό.  
Όμως, σύμφωνα με τους ειδικούς, οι συχνές λακκούβες και οι ρηγματώσεις στους δρόμους, οφείλονται πρωτίστως στις κακοτεχνίες κατά την κατασκευή τους και πρωτίστως στην κακή ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται, προκειμένου οι εργολάβοι να αποκομίζουν μεγαλύτερα κέρδη. Όπως δηλώνει ο  ειδικός μεταλλειολόγος και γεωλόγος, Γιώργος Παπαδήμου, «η εμφάνιση μιας λακκούβας στο οδόστρωμα οφείλεται συνήθως στη μη καταλληλότητα του υλικού που έχει χρησιμοποιηθεί για βάση η στην μικρότερη ποσότητα πίσσας».
Σύμφωνα με τον Ενιαίο Σύνδεσμο Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Αττικής, αν τα ποσά των αποζημιώσεων για ζημιές σε αυτοκίνητα διατίθενται για αναβάθμιση των δρόμων θα υπήρχε πολύ σημαντικό και ποιοτικό έργο και οι λακκούβες θα καλύπτονταν.

 

Διαβάστε περισσότερα: http://farosthermaikou.blogspot.gr/2015/03/blog-post_74.html
Advertisements

Υποβολή σχολίου (ακόμη και ανώνυμα ως Guest). Τα στοιχεία που ακολουθούν είναι προαιρετικά.

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s