Νέα δεδομένα στη διαμόρφωση τουριστικής πολιτικής θέτει η διαδικτυακή πλατφόρμα που παρουσίασε ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης

Νέα δεδομένα στη διαμόρφωση τουριστικής πολιτικής θέτει η διαδικτυακή πλατφόρμα που παρουσίασε ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης. Ένα νέο εργαλείο με πολλαπλά οφέλη για φορείς και πολίτες.

Τη διαμόρφωση πιο στοχευμένου και αποτελεσματικού στρατηγικού σχεδιασμού στον τομέα του τουρισμού προάγει η νέα δυναμική πλατφόρμα http://www.tourism-thes.gr του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης. Στόχος του έργου είναι η δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού παρακολούθησης της τουριστικής δραστηριότητας σε όρους συντελεστών ελκυστικότητας και ταυτόχρονα εφαρμογής άμεσων πολιτικών και δράσεων για τη βελτίωση, προστασία και ανάπτυξης της τουριστικής δραστηριότητας.

Ειδικότερα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα, χρησιμοποιεί όλες τις διαθέσιμες νέες τεχνολογίες στον τομέα των συνδυασμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών με χρήση εφαρμογών CRM, δημιουργώντας εξατομικευμένα τουριστικά προϊόντα και προσωποποιημένες υπηρεσίες με διάχυση τουριστικών πληροφοριών και λειτουργικών δεδομένων. Η ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων πελατείας (e-CRM) αποτελεί μεταφορά του συστήματος Διαχείρισης Σχέσεων Πελατείας (CustomerRelationshipManagementCRM) στο διαδίκτυο. Στην ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων πελατών εντάσσονται η εξατομικευμένη ηλεκτρονική επικοινωνία, εφαρμογές όπως οι ηλεκτρονικές προσφορές που προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του επισκέπτη, οι προσωπικοί χώροι σε τουριστικές διαδικτυακές πύλες και οι φόρμες αξιολόγησης της διαμονής μετά την επίσκεψη. Οι εφαρμογές αυτές συμβάλλουν στη διαφοροποίηση των προορισμών και των φορέων προώθησης τουριστικών υπηρεσιών προσδίδοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

«Κάθε τουρίστας θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει τη Θεσσαλονίκη με κάθε λεπτομέρεια, σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν βρίσκεται. Πληροφορίες από αξιοθέατα και μνημεία μέχρι προτάσεις διασκέδασης παρατίθενται αναλυτικά και με φωτογραφίες. Επίσης, ο επισκέπτης μπορεί να ενημερώνεται για το τι συμβαίνει στην πόλη και στην ευρύτερη περιοχή, είτε ετοιμάζεται να την επισκεφτεί, είτε βρίσκεται ήδη εδώ», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΔΣ του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής, κατά την παρουσίαση της πλατφόρμας, στο πλαίσιο του «Money Show».

 Σημειώνεται ότι το έργο υλοποιείταιμέσωτου“ΙNTEGRATED SYSTEM FOR THE IMPROVEMENT AND UPGRADING OF THE STRATEGIC AND OPERATION PLANNING OF TOURISM POLICY. CREATION OF MODERN STRUCTURE AND TOOLS FOR THE PUBLIC SERVICES USED BY VISITORS”πουυλοποιείταιστοπλαίσιοτουπρογράμματοςεδαφικήςσυνεργασίας «ΕλλάδαΒουλγαρία 2007 – 2013».

Advertisements

Υποβολή σχολίου (ακόμη και ανώνυμα ως Guest). Τα στοιχεία που ακολουθούν είναι προαιρετικά.

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s