«Άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε»………

του Σπύρου Κουζινόπουλου*

Η τακτική είναι γνωστή: Όταν κάποιος δέχεται κριτική για λάθη και παραλείψεις, αναλήθειες και χωρίς βάση μεγαλόστομες διακηρύξεις ή χιλιοειπωμένα φαραωνικού χαρακτήρα έργα, τότε προσπαθώντας να αποφύγει  τις επιβαλλόμενες απαντήσεις, να αποπροσανατολίσει και να μεταθέσει σε άλλο επίπεδο το διάλογο, επιχειρεί  να αλλάξει την ατζέντα της συζήτησης. Είναι αυτό που πολύ σοφά λέει ο λαός μας : «Άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε».


Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά για να καταλάβουν και οι αναγνώστες  μας περί τίνος πρόκειται:
Την Πέμπτη νωρίς το πρωί, ο υποψήφιος δήμαρχος Θερμαϊκού, Σπύρος Κουζινόπουλος έκανε μία πολύ συγκεκριμένη καταγγελία. Ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στις οποίες λαμβάνουν μέρος, όπως η τελευταία του Βερολίνου, εξακολουθούν να διανέμουν την πολυτελή έκδοση “Very Macedonia”,  στις 98 σελίδες της οποίας δεν υπάρχει ούτε μία λέξη για τις τουριστικές δυνατότητες του δήμου Θερμαϊκού και τις δαντελένιες ακτές του. Και συμπληρωματικά επισημαίναμε ότι και στην έκθεση αυτή – όπως συνέβη πριν λίγο καιρό και στις ανάλογες εκθέσεις που διοργανώθηκαν στη Σόφια και αλλού- δεν προβλήθηκαν από  την Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης οι ακτές του Θερμαϊκού. Ακριβώς αντίθετα με ότι συνέβη με τις αντίστοιχες Αντιπεριφέρειες Πιερίας και Χαλκιδικής που οργανωμένα, με δικά τους σταντ η κάθε μία και έμπειρο ξενόγλωσσο προσωπικό, πρόβαλαν η μεν πρώτη τις τουριστικές υποδομές και τις άλλες δυνατότητες της δυτικής ακτής του Θερμαϊκού και τον Όλυμπο, η δε δεύτερη τα δαντελλένια ακρογιάλια της περιοχής Χαλκιδικής.
Κι ενώ περιμέναμε κάποια αντίδραση της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης με τις εξηγήσεις της γιατί δεν φρόντισε στην έκδοση “VeryMacedonia” να υπάρχει έστω μια σελίδα για την ανατολική ακτή του Θερμαϊκού, είδαμε έξι ώρες αργότερα να εκδίδεται ένα δελτίο τύπου από την Τουριστική Επιχείρηση Θερμαϊκού, αναφέροντας ότι ο Γενικός της Διευθυντής ταξίδευσε στο Βερολίνο, όπου διένειμε υλικό «έντυπο και ηλεκτρονικό» στους επισκέπτες της τουριστικής έκθεσης και έκανε «επαφές» για την προώθηση, λέει, του τουρισμού της περιοχής μας. Αποστέλλοντας μάλιστα και φωτογραφίες που τον έδειχναν όντως στην έκθεση του Βερολίνου, με κάποια φυλλάδια στο χέρι, ενώ στέκονταν μπροστά στο σταντ της…… Πιερίας.
Όταν δικαιολογημένα ρωτήσαμε αν το «ηλεκτρονικό υλικό» προέρχονταν από το site της ΤΕΘ, όπου εκτός από καμιά δεκαριά φωτογραφίες και λίγες αράδες για την ιστορία της περιοχής, δεν υπάρχει καθόλου ενημερωτικό υλικό  για τις τουριστικές δυνατότητες του δήμου Θερμαϊκού, για την τουριστική προβολή του οποίου υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε αυτή η τουριστική επιχείρηση, δεχθήκαμε καταιγισμό πικρόχολων σχολίων από τους διοικούντες της ΤΕΘ αλλά και κάποια «παπαγαλάκια» της παράταξης του αντιπεριφερειάρχη Τσαμασλή. Και αντί απαντήσεως, επιχείρησαν να μετατοπίσουν τη συζήτηση ότι τάχα για ψηφοθηρικούς λόγους επιδεικνύουμε αυτό το ενδιαφέρον για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας.
Επειδή οι θέσεις μας είναι ξεκάθαρες και η αρθρογραφία  μας συνεχής επί χρόνια υπέρ της οργανωμένης τουριστικής προβολής της ανατολικής ακτής του Θερμαϊκού ρωτάμε:
-Τι έκανε η διοίκηση της ΤΕΘ όταν διαπίστωσε ότι η περιοχή μας είναι «εξαφανισμένη» τελείως από την πολυτελή έκδοση της Περιφέρειας;
-Τι έπραξε και ο Αντιπεριφερειάρχης κ.Γ.Τσαμασλής επ΄αυτού;  Έκανε έστω μία επισήμανση στον Περιφερειάρχη Απ.Τζιτζικώστα για τη σοβαρή όσο και αδικαιολόγητη παράλειψη; Ζήτησε τη διόρθωση του “Very Macedonia”; Απαίτησε να αντικατασταθεί με ένα άλλο, σωστά ενημερωμένο, ανάλογο έντυπο;
-Ποιες ήταν οι ενέργειες της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης προκειμένου η συμμετοχή της Βόρειας Ελλάδας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις να μην μονοπωλείται, όπως γίνεται μέχρι σήμερα από τις Αντιπεριφέρειες Χαλκιδικής και Πιερίας;
-Ποιες ενέργειες έκανε για το θέμα αυτό και ο απερχόμενος δήμαρχος Θερμαϊκού κ.Γιάννης Αλεξανδρής;
-Πόσο πίεσε τη διοίκηση του δήμου αλλά και την Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, υποψήφιος δήμαρχος κ.Γιάννης Μαυρομάτης; Για χάρη ποιών σκοπιμοτήτων δεν αντέδρασε, τη στιγμή που άλλα, μικρότερης σημασίας θέματα, τα έκαμνε «σημαία» στο δημοτικό συμβούλιο προκειμένου να πλήξει τη δημοτική αρχή;
-Είναι δυνατό στη σημερινή εποχή, να ισχυριζόμαστε ότι θα προβάλλουμε την περιοχή μας μόνο με τη διανομή ενός φυλλαδίου, χωρίς άλλη οργανωμένη τουριστική προβολή, δίχως δικά μας σταντ, χωρίς τις αναγκαίες επαφές με τους τουρ οπερέϊτορς, δίχως καταχωρήσεις ή τηλεοπτικά ρεπορτάζ στα μεγάλα ηλεκτρονικά ΜΜΕ τουλάχιστον των γειτονικών μας χωρών;
Αυτά είναι κάποια πρώτα ερωτήματα και επί του θέματος σύντομα θα επανέλθουμε. Καθώς όταν μιλάμε για ανάπτυξη στο δήμο Θερμαϊκού, το Άλφα και το Ωμέγα βρίσκεται στην αξιοποίηση των τουριστικών δυνατοτήτων της περιοχής μας. Και για τους κακεντρεχείς, που προσπαθούν να κάνουν «την τρίχα τριχιά», ετοιμάζουμε και μία λίστα, τόμο ολόκληρο, με τα όσα έχουμε γράψει τα τελευταία πέντε χρόνια για το θέμα αυτό.
 

 

*Ο Σπύρος Κουζινόπουλος είναι δημοσιογράφος-συγγραφέας, υποψήφιος δήμαρχος Θερμαϊκού
Advertisements

Υποβολή σχολίου (ακόμη και ανώνυμα ως Guest). Τα στοιχεία που ακολουθούν είναι προαιρετικά.

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s