Γιώργος Ροδάκογλου Δημοσιογράφος – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 24-12-2010.

«Η επίσημη έκδοση της εφημερίδας «ΘΕΑ» ανεστάλη προσωρινά λόγω «Καλλικράτη» έως ότου προσδιοριστεί και οριστικοποιηθεί το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς της . Σε εξαιρετικά δύσκολες συγκυρίες , μεσούσης οικονομικής στενότητας, η συνεργασία μου με το Δήμαρχο Θερμαϊκού Γιάννη Αλεξανδρή και εκδότη της εφημερίδας , υπήρξε άκρως επαγγελματική και αξιοπρεπής και ουδέποτε μου ανακοινώθηκε από τον ίδιο, ότι έχει διακοπεί, ενώ οι διαπροσωπικές μας σχέσεις υπήρξαν και εξακολουθούν να είναι καλές.

Ως βάσεις τέθηκαν, η δημιουργία ενός εντύπου με ειδησεογραφικό χαρακτήρα, χωρίς παλινδρομήσεις και αμφιταλαντεύσεις με καθαρά δημοσιογραφικό και δεοντολογικά τεκμηριωμένο λόγo που δεν θα εμπεριέχει υπερβολές. Προς αυτήν την κατεύθυνση, η «ΘΕΑ» σε 13 εκδόσεις , ανταποκρίθηκε στο επίπεδο που αναζητούν οι δημότες της περιοχής και κέρδισε την αξιοπιστία του αναγνωστικού κοινού. Έως την επανέκδοση της ,αυτονόητο είναι, να διατηρώ το δικαίωμα της αρθρογραφίας και της συνεργασίας κατά βούληση όταν το κρίνω, καθώς αυτή είναι η εργασία μου και ουδέποτε αντικατέστησα το επάγγελμα κάποιου άλλου. Τη διακοπή της συνεργασία μου με τον Δήμο Θερμαϊκού πληροφορήθηκα από σχόλιο τοπικής εφημερίδας του Δήμου Θερμαϊκού με έδρα την Περαία, ο συγγραφέας του οποίου, πιθανότατα έχει και την ανάλογη «τεκμηριωμένη» ενημέρωση ή τουλάχιστον αυτό επιχειρεί να αναδείξει. Θεωρώ ότι η στοχοποίηση ήταν ατυχέστατη διότι μόνο ο Δήμαρχος μπορεί να προβεί στη διακοπή της συνεργασία μας, η οποία σε περίπτωση που υφίστατε, λογικό είναι, να ανακοινωθεί επίσημα από τον ίδιον προς εμένα ώστε να μη τεθούν σε δοκιμασία και οι αγαστές σχέσεις μας ,πράγμα που ίσως επιχειρούν ορισμένοι, για άγνωστους λόγους. Η αμοιβή μου σε κάθε έκδοση( 48 σελίδων ) ήταν 1.200ευρώ. Με βάσει τη προϋπηρεσία μου και τις συλλογικές συμβάσεις, η αμοιβή μου ξεπερνάει το 2.650 ευρώ .Στα καθήκοντα μου ήταν η δημιουργία ρεπορτάζ και άρθρων, ωστόσο έφερνα εις πέρας, τη διόρθωση του συντακτικού των κειμένων, το LAYOUT της εφημερίδας, ενώ λόγω των ιδιαίτερων συγκυριών, δεν είχα την παραμικρή βοήθεια κανενός άλλου συνεργάτη. Συγκεκριμένα δημοσιεύματα επιχειρούν τώρα να με εμφανίσουν ως συντάκτη κειμένων άλλων εφημερίδων ,πολύ υψηλά αμειβόμενο από το Δήμο Θερμαϊκού και μάλιστα ο συγγραφέας τους, επιδιώκει εμμέσως πλην σαφώς να με συμπεριλάβει σε κατηγορία σεσημασμένων …… τη στιγμή που το ποινικό μου μητρώο είναι (0)μηδέν. Αυτό λέγεται συκοφαντία, αποτελεί εξύβριση δια του τύπου, εμπεριέχει δόλο και διώκεται ποινικά. Οι αναφορές αυτές δυστυχώς γίνονται από ανθρώπους ανεύθυνους που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τη δημοσιογραφία, καταστρατηγούν και στηλιτεύουν την ανθρώπινη υπόσταση και αξιοπρέπεια και πλήττουν το επαγγελματικό χώρο των δημοσιογράφων ,κάτι το οποίο πρέπει τώρα, να αξιολογηθεί και να ληφθούν τα ανάλογα μέτρα ».

Γιώργος Ροδάκογλου Δημοσιογράφος

